Sign in to follow this  
big giant circles

MEETUP: Video Games Live, Washington, DC (6/29-6/30)

Recommended Posts

Hey Bahamut if you wanna bring the 360 and some stuff (still a bit of a haul, but eh well,) I could bring my Wii, though I only have a couple games and two controllers.

Dave has a 360 actually - I could bring 360 related stuff though, like my GH2 controller for two player GH2 action, Gears of War, and other assorted 360 goodies & two controllers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kay, lots of stuff going on, and rather than troll through the entire thread to find my answers I'm gonna tally up what I believe to be the tentative schedule, along with all the questions I've got:

Anyone coming from Jersey? I'm in Montclair...

We meet up mid Friday afternoon, hang out, play games, go to eat, and go the concert. Do/can we sit together? I should probably know that before buying a ticket. We sleep - where? Not a hotel, preferably. I'm still reeling from MAGfest.

What do we do on Saturday? More hanging out?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kay, lots of stuff going on, and rather than troll through the entire thread to find my answers I'm gonna tally up what I believe to be the tentative schedule, along with all the questions I've got:

Anyone coming from Jersey? I'm in Montclair...

We meet up mid Friday afternoon, hang out, play games, go to eat, and go the concert. Do/can we sit together? I should probably know that before buying a ticket. We sleep - where? Not a hotel, preferably. I'm still reeling from MAGfest.

What do we do on Saturday? More hanging out?

It seems some want to go to Saturday night's show as well. Looks like we're possibly going to have a barbeque, I'd say it'd be on that Saturday too. Dave (djpretzel) has offered his place, but I'm not sure how many people he can hold over there.

The seating is all together if you commit and pay by May 22 - instructions are on the first post.

As for people coming afar, I'll be coming from New York (probably going to hitch a train at Penn Station to Baltimore, then head on over with my friend there who's coming). It is still undecided whether I'll be having another friend coming with me from NY, but we'll see what happens.

Also a note to those who haven't purchased yet: There are only 6 tickets left for seating with the group, and that's not counting the possibility of zircon/pixietricks and/or sephfire/wife coming and the 2-3 tickets to be purchased by RealFolkBlues, so any lurkers interested should get out the lurking mode and post interest & follow the instructions in the first post if they'd like to sit with the group - you would be able to hang out with us before/after even if you don't get to sit with the group, but it'd be vastly more entertaining being all together with us (and cheaper).

Share this post


Link to post
Share on other sites

guys and gals, if y'all hurry up and purchase the last of the tix, we can go ahead and see about reserving an additional row (row S, perhaps) so we'd still sit together. but y'all need to hurry up and grab what we have reserved now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kay, just paypalled it over. I imagine I'll be able to go. And if I can find a place to sleep (I remember I have a friend there) I may even spring for a train fee. But if anyone is driving from Jersey (or north of that) let me know, and I'd like to work something out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So, has anyone else bought their ticket(s) and just hasn't posted yet? Counting the number of definites who haven't bought tickets yet, it seems we easily have more than 25.

And are people going to the Saturday show? Is it possible to get a group of 20 interested for that or nah?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seriously, if you're gonna buy tickets, this is the only group buy that's guaranteed to happen. This is gonna be a big event, Tommy's psyched, so even if you already bought tickets, you might wanna mention/invite other people who might be interested.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or better yet, organize a sort of OCR backstage meeting with some of the organizers?

Btw, my question about Saturday stands - is there potentially enough interest for going to that concert as well?

Share this post


Link to post
Share on other sites

as the event approaches, and with the *CHANCE* that a certain someone (who kicks loads of ass) who I shall leave unnamed for the time being might make an appearance, I might go ahead and plan on attending the saturday show as well

side note, can i get a mod to change the title to something like "VGL DC meetup - all info in 1st post) so people won't have to post stuff like "hey, i don't want to read __ # of pages. what's the deal?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh shit! Random Kroze Kameo!

I paid monies... I am gonna TRY to make it but if I can't I will hopfully let you guys know a few days before so someone else can use me ticket.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh shit! Random Kroze Kameo!

I paid monies... I am gonna TRY to make it but if I can't I will hopfully let you guys know a few days before so someone else can use me ticket.

Huh? Did you buy it with the group or nah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
So I'm guessing when all is said and done, I should just buy the damn ticket, and work out the transportation/sleeping details later?

yessir. i'm pretty sure you'll be staying with dave, so no fretting over lodging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha

So let's go lurkers and RFB let's get those tickets bought!

And Saturday, how many would be interested in going?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this