Jump to content

BiG WhEEL

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About BiG WhEEL

  • Rank
    King Hippo (+15)

Profile Information

  • Location
    Minnesota

Converted

  • Biography
    im 16 years old, i love music and love to use fl studio
  • Real Name
    Chris Olson
  • Occupation
    k-12 student

Artist Settings

  • Collaboration Status
    2. Maybe; Depends on Circumstances
  • Software - Digital Audio Workstation (DAW)
    FL Studio
  • Composition & Production Skills
    Mixing & Mastering
  • Instrumental & Vocal Skills (List)
    Electric Guitar: Lead
  • Instrumental & Vocal Skills (Other)
    alverez classic guitar
  1. http://www.freewebs.com/bigwheel/btdd%20wip%20final%20i%20think.mp3 i think its probably done.... what do you guys recommend?...should i submit this shit
  2. lol... the beat is workin on beat "constructed"...usin' alot of samples and and a couple synthies.... oh and sorry if i did too many posts lol
  3. http://www.freewebs.com/bigwheel/BiG%20WhEEL%20-%20Steel%20this%20Beat.mp3 new update...hope this one works
  4. http://www.freewebs.com/bigwheel/The%20Scribbler%20-%20Steel%20toe.mp3 update for this beat.....*clears throat* EHH-Eghm........spell that five times fast.....ooooo burrrrrrn!!! lmao
  5. http://www.freewebs.com/bigwheel/The%20Scribbler%20-%20Steel%20toe.mp3 yes yes you have probably heard but a new arrangment is about to unleash....how is this...? a good work of my remixing. This is a remix from the 2nd level of "Battletoads and Double Dragon: The Ultimate team" i added variations of sliced drums with guitar and trumpet loops with drums from the original song somewhere in there. it also has good bass and synth. Give credit if used in movie or game...thank you.
  6. song: 'going gets tough' yeah...bored as i am.. hahahanotfunny.....in the mood for a mix on this.. any dang remixers wanna remix a pre-pre-pre-mix for this mix..? my aim is nightdragon213@aol.com .....yeah ANSWER IT! lol
  7. http://www.snapdrive.net/files/87906/steel%20this%20beat.mp3 ok, this is the 2nd level ive restarted and now i think this blends in quite well. so... yeah go ahead and check it out. im still workin on it though
  8. heres an update of it. i forgot to put the id3 thing on it http://www.snapdrive.net/files/87906/BiG%20WhEEL%20-%20Shroom%20Beer.mp3
  9. I know i make remixes from the top of my head, yeah im sorry if you think thats bad, but listen to this. http://www.snapdrive.net/files/87906/BiG%20WhEEL%20-%20Shroom%20Beer.mp3 this is my best so far, let me know if i need to add more to this one.3 goombas have rabies at the end and they bite mario and foam up the mouth, lol.
  10. Woah, Sweet mix man! that actually sounds toxic. but i think my beats kinda suck
  11. do you have to get more samples to be a good remixer?
×
×
  • Create New...