Jump to content

Cartoon Network "Real"


Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

This whole story reminds me of an

. Toonami and Cartoon Network. They did everything together, but one day, Cartoon Network started hanging out with the wrong crowd. Toonami would ask Cartoon Network, "Hey wanna watch some anime, or just be generally awesome?" but Cartoon Network would say "Nuh uh, I'm in with the wrong crowd."
Link to post
Share on other sites

Please tell me you were watching the wrong channel - showing slamball on CN would be the final nail on the coffin for CN.

Not that I can watch it anymore (I haven't had cable in over six years), but the very thought of that makes me sick.

Link to post
Share on other sites

*An echo of a hammer hitting a nail*

Yeah, when Youtube actually says in unity that it's really stupid without any idiots dissenting, that's a pretty bad sign. CN cannot recover from such an act - they will become something else like 'The Hanna Barbara Network' or some shit. Goodbye, CN, and all it was worth...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Bad times, in case any of you still care, which by this point may be of some serious doubt...

Craig McCracken, the art director for Dex's Lab, the creator of the Powerpuff Girls and Foster's... has been let go.

Just... ugh. A mixture of rage, sadness... and a little of hilarity. You know a channel doesn't know what it's doing when it gets rid of one of it's head IDEAMEN.

Link to post
Share on other sites
Bad times, in case any of you still care, which by this point may be of some serious doubt...

Craig McCracken, the art director for Dex's Lab, the creator of the Powerpuff Girls and Foster's... has been let go.

Just... ugh. A mixture of rage, sadness... and a little of hilarity. You know a channel doesn't know what it's doing when it gets rid of one of it's head IDEAMEN.

[insert big sarcastic sigh here]

Freaking stupid Network...but, on the other hand, was Craig really important anymore? I never liked Foster's that much anyway...

Link to post
Share on other sites
Bad times, in case any of you still care, which by this point may be of some serious doubt...

Craig McCracken, the art director for Dex's Lab, the creator of the Powerpuff Girls and Foster's... has been let go.

Just... ugh. A mixture of rage, sadness... and a little of hilarity. You know a channel doesn't know what it's doing when it gets rid of one of it's head IDEAMEN.

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh

Link to post
Share on other sites
Bad times, in case any of you still care, which by this point may be of some serious doubt...

Craig McCracken, the art director for Dex's Lab, the creator of the Powerpuff Girls and Foster's... has been let go.

Just... ugh. A mixture of rage, sadness... and a little of hilarity. You know a channel doesn't know what it's doing when it gets rid of one of it's head IDEAMEN.

Um... WTF is CN thinking?

Wait, if you guys knew we probably wouldn't be having any sort of discussion here.

Link to post
Share on other sites

Well, the question had to be asked: is anything McCracken responsible for now relevant to the network's interests anymore? Yes, he created some great shows, but if he's not producing any new programs or isn't working with current projects, they are within their right to let him go. If McCracken isn't creating anything new and marketable, he's just dead weight.

That said, personally? I like the guy and what he's contributed to modern animation, and I love his art direction. I'm sad to see him go, and I honestly hope that he can prove to Cartoon Network just how stupid of a move they probably just made. I'm sure he'll continue to be successful, but this may actually be a good for his career. If he works as more an independent animator for a different company, we may see more of what he can do, and he may be given more freedom over what he creates. Who knows?

Link to post
Share on other sites
Bad times, in case any of you still care, which by this point may be of some serious doubt...

Craig McCracken, the art director for Dex's Lab, the creator of the Powerpuff Girls and Foster's... has been let go.

Just... ugh. A mixture of rage, sadness... and a little of hilarity. You know a channel doesn't know what it's doing when it gets rid of one of it's head IDEAMEN.

Source plz, kthx.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...