Jump to content

Speeding Towards Adventures: 25 Years of Sonic the Hedgehog - History


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 420
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

CHECK THIS OUT!!

Ok, so I'm EXTREMELY HAPPY to announce some very important updates!! I've finally found a co-director! Welcome, Jorito I've found an appropriate title for this project! We'll also have a

Yes! Me and Black_Doom have been discussing this topic and we definitely want to get the album released this year, preferably with all the claimed tracks. We have 2 check-in deadlines and a final fina

Posted Images

Yeah, Rayza is cool. Hey guys, the first deadline is slowly approaching! I'm so excited! I hope your WiPs will have been done by the 12/31 or I'll DAMN you... Or just kick off the project :) And I also hope you will send them before you will get drunk :lol:

Link to post
Share on other sites
Currently I've gotten far behind in my projects so if I've got anything to give you on 12/31, it will be brief.

Do not get me wrong, though, this is something I am definitely wanting to do. I just have paid work I have to get out of the way and some other deadlines that are coming up fast.

Sure thing. You just must send some WiP.

Link to post
Share on other sites
I've got my song conceptually down. Now I hope I get enough time to actually sit down and write the stuff on Reaper. If only music was written directly from your mind haha.

But your WiP date is only in 2015. Or you just want to start?

Edited by Black_Doom
Link to post
Share on other sites
Oh, I had forgotten about that haha. Well, I already got enough ideas for a cool remix so maybe I'll send you something this year!

Oh, cool. Good luck then :) Also, I've gotta warn some of you: on January 2nd I'm going to Belarus for about ten days, so you'll get the feedback later after the WiP date.

Link to post
Share on other sites

Since I've been recieving some WiPs, I need someone who can give detailed feedback :0 I also try to give some feedback, but more feedback is better, isn't it? So if you're interested in helping, PM me. :) P.S. I've got 5 WiPs so far. Thanks for being active and punctual!

Link to post
Share on other sites
I would really REALLY like to collab with a female vocalist and remix "My Sweet Passion." It looks like it is also in Sonic Adventure 2 so would that work?

If not I'll look for something else. Figured I would at least ask...

My second choice is City Escape.

heyyyy hit me up about that Amy remix

Link to post
Share on other sites
heyyyy hit me up about that Amy remix

Actually, I still haven't recieved any news from begoma... It will be sad if he sends nothing until the deadline, cuz his track from TD is so damn awesome and I'd really love to have him on board of this project.

Link to post
Share on other sites

Since the dealine is tomorrow, here's the list of those, who still haven't sent me a WiP:

  • Sbeast
  • BradRock
  • Ringworm128
  • Amphibious
  • begoma (& Final Kingdom)
  • G-Mixer

Don't disappoint me, guys. If I get nothing from you, I'll kick you off the project. But if you warn me that you have nothing, I'll let you stay in project. Cheers~

Edited by Black_Doom
Link to post
Share on other sites

I actually totally forgot about this. Feel free to reopen my track(s). I'll try to get a wip to you next month. IF someone else claims before then, I guess i'll just throw it on my soundcloud, ha.

Sorry.

Edited by begoma
Link to post
Share on other sites
Was working on finding someone to work with me. I ended up contacting an old bandmate/producer, and he agreed to help with the Sonic 3 boss theme...thing. We're starting on a WIP tonight! Sorry that I've been quiet about it.

But your first deadline is on 02/28/15. Or you just want to start to work?

Link to post
Share on other sites
  • Liontamer changed the title to Speeding Towards Adventures: 25 Years of Sonic the Hedgehog - History
  • Liontamer locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...