Jump to content

Pokémon Diamond/Pearl *FRIEND CODES IN CLANOCR THREAD*


The Damned
 Share

Recommended Posts

i'm about 10 hours in now. my monferno is level 25, my gyarados is 23 and my buizel is 22. I've got that bird one.. that i can't for the life of me remember the name, sparavia? it's like the pidgey of pearl/diamond, it's at 24. I'm having a problem finding the 3rd gym so far, the leader isn't home.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 896
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oh man, i'm so ashamed to be 22 and into pokemon.. but its like freaking crack.

i'm really looking forward to some wifi battles and trades. Speaking of which, i wanna battle someone. Here is my friend code. send me a PM if you wanna battle sometime.

2878-6063-3711

Who would be up for doing like an OCremix pokemon tournament? we could have like.. ladders and shit. It would be sweet.

Link to comment
Share on other sites

Oh man, i'm so ashamed to be 22 and into pokemon.. but its like freaking crack.

i'm really looking forward to some wifi battles and trades. Speaking of which, i wanna battle someone. Here is my friend code. send me a PM if you wanna battle sometime.

2878-6063-3711

Who would be up for doing like an OCremix pokemon tournament? we could have like.. ladders and shit. It would be sweet.

note: this has already be thought out and will almost definitely happen

and for anything wifi go to the clanocr thread

Link to comment
Share on other sites

Oh man, i'm so ashamed to be 22 and into pokemon.. but its like freaking crack.

i'm really looking forward to some wifi battles and trades. Speaking of which, i wanna battle someone. Here is my friend code. send me a PM if you wanna battle sometime.

2878-6063-3711

Who would be up for doing like an OCremix pokemon tournament? we could have like.. ladders and shit. It would be sweet.

I turned 22 today and i'm into Pokemon. Only the original rpg style games mostly. Though Pokemon Snap was all kinds of awesome. It's like riding a bike, you never forget how to play. I was suprised at how much i remember from red and gold.

Link to comment
Share on other sites

Spoilers

Has anyone actually used that master ball that you are given?

I managed to catch the main legendary pokémon and one of the psychic legendary ones without using it

(used dusk balls instead). I am beginning to wonder what it's for.

End Spoilers

Good game so far, I am contemplating getting a wifi adapter for the online play.

Link to comment
Share on other sites

Man, back in the day of the Blue/Red days, I have well over 220 hours into my game. My friend's dumb woman friend decides to start a new game and save over mine.

I turned it on later to see:

CUTIE

POKEDEX 0

TIME 00:01

I was so angry.

A couple weeks ago my friend's son managed to erase my Animal Crossing WW town I spent at that much damn time on... :(

Link to comment
Share on other sites

Man, back in the day of the Blue/Red days, I have well over 220 hours into my game. My friend's dumb woman friend decides to start a new game and save over mine.

I turned it on later to see:

CUTIE

POKEDEX 0

TIME 00:01

I was so angry.

I know my pokemon red game's counter stopped at 355 hours (I think that's it) long before I stopped playing. Now THAT'S sad.

Link to comment
Share on other sites

Yo dudes, been awhile since I posted. (Not that I did very much anyways.)

I got the game on sunday and have been playing it for very little, as I have Uni finals all this week. I just got the first badge.

This is a very good game on the whole, and I especially like how the music changes dependent on the time and day. Anyway, this is the first DS game I have bought that I intend to play online hardcore, as Metroid Hunters wasn't to my fancy. So I'll post my code here as well as the Clan OCR thread

Trainer: Lando, 1718 9674 2234, Pokemon Pearl.

Let me know if you add me, and I will do the same for you! Anyway, back to studying for me.

Link to comment
Share on other sites

They are tied to a particular DS, so if you stick your DP into another DS, you'll wind up with a different friend code. There is a way to transfer a friend code from one DS to another, though.

Then I better wait till I have my own DS. The DS I'm using belongs to a very very VERY :) good friend and I bet she's gonna be wanting it back if she ever gets P:PV.

On another note, Poltergeist Team ftw lol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...